MEGIDÉZHETŐ DÉMONOK

A Démonológiára specializálódott Boszorkánymesterek képesek megidézni démonokat a Kavargó Mélységből, hogy őket szolgálják Azerothon. Amikor egy démon elhullik, akkor nem hal meg, csak vissza kerül a lelke a Kavargó Mélységbe. Innen a Boszorkánymester annyiszor idézi meg, ahányszor csak szeretné, vagy képes rá.
[!] A démonokat csak úgy jelenítheted meg a játékon, ha azt egy másik játékos eljátssza neked. Sajnos egy-egy démonnak akár nagyobb jelmezigénye is lehet - de az is előfordulhat, hogy nem egészen úgy fogsz kinézni démonként, mint a World of Warcraftban néz ki az a bizonyos lény. Ezzel nincs semmi gond, csak törekedj arra, hogy a lehető legjobban hasonlíts rájuk. A nehezebben megjeleníthető démonoknál adtunk meg némi útmutatást, hogy miképpen fogadnánk el mindenféle szájhúzás nélkül azt. Természetesen ha jobb ötleted van egy bizonyos démon megjelenítésére, akkor nyugodtan csináld úgy.


KRAMPUSZ
Idézési mana költség: 2
Életpontok: 4 HP | Manapontok: 2
Nem használhat semmilyen páncélt. Nem használhat semmilyen fegyvert. Immunis a SÖTÉTSÉG alapú RETTEGÉS varázslatokra.
(Tehát minden rettegésre, kivéve a Paplovag SZENT CSAPÁS-ából fakadó RETTEGÉS-re.)
Képességek:
> Varázstűz (Tűzlabda)
Kettőt sebez, nem kerül manába.
[!] A Krampusz 2 másodpercenként használhatja ezt a varázslatot.

> Démoni Vér
1 mana, mind a démon mind pedig a mestere 2 extra HP-t kap ideiglenesen 3 órára.
[!] Ha 2x egymás után használja a Krampusz ezt a képességet, úgy a HP-k nem adódnak össze, lecserélik egymást.


KINÉZETE [Kattintható]
Hosszú fülek, szarvak, csuklónál és deréktól lefelé szőr(me).
A kilátszó bőr sötétzöldre, világoskékre (fakóbbikra) vagy vörösre festve.

VISELKEDÉSE
Ugri-bugri, folyamatosan aktív lények. Magától biztosan nem fog megtámadni senkit és semmit, még azt sem, aki őt megtámadta minden ok nélkül. Leginkább a mesteren múlik, hogy mennyi teret enged a Krampusznak. Nem érti közös nyelvet. Kommunikálni mutogatással tud, nyögdécseléssel, kurjantásokkal. Természetesen a mestere - amennyiben az egy tapasztalt boszorkánymester - tud a démonok nyelvén és képes kommunikálni szavakkal is a megidézett Krampuszával.


SZUKKUBUSZ és INKUBUSZ
Idézési mana költség: 5
Életpontok: 5 HP | Manapontok: 6
Nem használhat semmilyen páncélt (csak jelmezhez, kiegészítésnek). Használhat egykezes fegyvereket, két fegyveres harc engedélyezett.
Immunis a SÖTÉTSÉG alapú RETTEGÉS varázslatokra. (Tehát minden rettegésre, kivéve a Paplovag SZENT CSAPÁS-ából fakadó RETTEGÉS-re.)
Képességek:
>
Túl a barátságon
4 mana, elcsábítod a célpontod aki /szó szerint/ követni fogja az utasításaidat 10 percen keresztül vagy 3 parancs erejéig. Ez nem lehet az, hogy ölje meg magát, vagy hogy igyon halálos mérget. Harcolni azonban fog érted és a mesteredért.

> Árnyékvágás
2 mana, találatkor társíthatod a CSAPÁS jelzést a támadásodhoz.


KINÉZET #1 [Kattintható]
KINÉZET #ˇ2 
[Kattintható]
Hosszú hegyes fülek, homlokán szarvak amik felfelé állnak. Próbálj meg minél több bőrt mutatni mind a két variánsnál, de maradjunk a jóízlés határain belül. A bőr színe vörös, fakórózsaszínes lehet, esetleg halványkék, ibolya.

VISELKEDÉSE
Nyugodtak, oda vannak a mesterükért. Tudnak beszélni, értik a közös nyelvet. Ha valaki megtámadja, megüti őket akkor nagy valószínűséggel maguktól vissza ütnének hacsak a mesterük rájuk nem szól. Ekkor azonban összehúzzák magukat és engedelmeskednek.


SÖTÉTBEN-JÁRÓ
Idézési mana költség: 5
Életpontok: 8 HP | Manapontok: 3
Nem használhat semmilyen páncélt (csak jelmezhez, kiegészítésnek). Használhat egykezes fegyvereket.
Immunis a CSAPÁS és SZENT CSAPÁS kivételével az ÖSSZES jelzésre (pl. RETTEGÉS, BÉNÍTÁS, TASZÍTÁS ésatöbbi.) 
Képességek:
> Sötétség elnyelés
1 mana, ha a közelében valaki az ELTŰNÉS jelzőt használja, a Sötétben-járó továbbra is látja őt.
Üldözheti, megtámadhatja, ha a mestere is így kívánja.

> Árnyékpáncél
2 mana, mind a démon mind pedig a mestere 4 páncélpontot kap 3 órára.

> Megtestesült Félelem
3 mana,  jelölj ki valakit érintéssel és használd a RETTEGÉS jelzőt.


KINÉZETE [Kattintható]
Sötét, leginkább kék és fekete rongyokból álló ruha. Csukja, ami takarja az arcot. Ruhával megegyező színűre festett arc és egyéb kilátszó bőr felületek. Ha megoldható, akkor két lilán izzó szempár LED-el imitálva. Ami nagyon fontos: karperecek mindkét csuklón.

VISELKEDÉSE
Amennyiben ezt a démont személyesíted meg, akkor egy dolgot fontos tudnod: te vagy a megtestesült sötétség, az üresség, a félelem. Te konkrétan az Űr (void) energiájából jöttél létre amikor a mestered megszólított a Kavargó Mélységben. Érted a közös nyelvet, érted a démoni nyelveket is, azonban nem beszélsz egyáltalán. A mestereddel természetesen kommunikálhatsz szóban is. Ha bárki megüt téged vagy a mesteredet, azonnal lecsapsz rá, azonban amikor a mestered megszólít és arra kér, hogy hagyd abba, akkor megállsz. Nem mutatsz érzelmeket.


ŐRZŐ
Idézési mana költség: 6
Életpontok: 15 HP | Manapontok: 0
Nem használhat semmilyen páncélt (csak jelmezhez, kiegészítésnek). Használhat egy darab kétkezes fegyvert. Immunis a SÖTÉTSÉG alapú RETTEGÉS varázslatokra. (Tehát minden rettegésre, kivéve a Paplovag SZENT CSAPÁS-ából fakadó RETTEGÉS-re.)
Képességek:
> Kivégzés
Minden megidézés alkalmával háromszor használhatja a CSAPÁS jelzést.


KINÉZETE [Kattintható]
Démoni páncélok, hatalmas fegyver, vörösre, kékre vagy zöldre festett bőr. Nem muszáj, hogy a fél felsőtested kint legyen amikor ezt a démont jeleníted meg.

VISELKEDÉSE
Ezek a démonok kifejezetten agresszívak, szóval a folyamatos vicsorgás és fegyvermarkolászás jó lehet. Érted a közös nyelvet és tudsz is beszélni. Egy izomagy vagy tulajdonképpen. Ha bárki megtámadja a mesteredet vagy téged, akkor hezitálás nélkül elkezded legyilkolni - még akkor is, ha a mestered parancsolja, hogy állj le. Ha túlságosan erőszakoskodik a boszorkánymester, még rá is kezet emelhetsz, azonban próbáld meg nem megütni. Természetesen, ha a mestered egy kifejezetten erős boszorkánymester, akkor a fenti javaslatokat figyelmen kívül hagyhatod.